Hakuna Matata

2008-06-23
19:11:07

Äntligen! /S
Idag har jag haft em riktig slappisdag då jag tittat på två filmer nerbäddad under ett täcke. Första filmen jag tittade på var den romantiska komedin The Holiday och den andra filmen kom Linda med så vi tittade på Driving Mrs Daisy tillsammans. Under dagen har jag ringt läkare för att få råd om hur jag ska bli bra i mitt knä men blev då hänvisad till en sjukgymnast där det fanns tid tidigast i augusti. Sen kom mamma på att vår granne är sjukgymnast så nu under kvällen kom hon in och förklarade varför det blev som det blev, hur jag ska tejpa mitt knä och att jag kan gå på det som vanligt och jobba - det enda är att jag ska lyssna på min kropp. Imorgon och på onsdag ska jag vila och vara hemma men på torsdag ska jag prova att jobba igen, men dock försöka att undvika att böja alltför mycket på mitt knä...

Imorgon kväll åker jag och mamma till sunne för att vara lite kulturella och gå på teatern Bannlyst, sen spenderar vi nog natten hos min mormor innan vi beger oss tillbaka till Karlstad.

Nu ska jag försöka hoppa in i duschen snart och sen ska jag läsa i den bok jag fick låna av Linda idag.

Hoppas ni fått en bra start på en ny vecka!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: