Hakuna Matata

2008-01-13
20:04:07

... /S
Mycket tentatjat från min sida men nu har jag bara två dagar kvar att slipa på den sen lovar jag att jag inte ska skriva mer om den :p
Det blev ingen Hitta Nemo, jag började titta men jag tyckte att rösterna var så jobbiga så det blev lite tråkigt...
Har istället suttit och bläddrat i H&M-katalogen, efter att man återigen fick se solen ute så börjar vårkänslorna komma krypande och längtan efter sommaren, så jag har suttit och drömt om fina tunna klänningar att gå runt i när solen steker....

Nu funderar jag på om jag ska se på filmen som börjar på 5an nu, Love Rules, eller om jag ska ta ett skönt riktigt varmt bad.... tror jag ska börja se filmen i alla fall och se om den är värd att se.

Helgen är i alla fall förbi... eftersom jag suttit med tentan så har de inte riktigt känts som helg. Men det känns ändå skönt för om ca 26 timmar är älsklingen hemma igen :))
Och om exakt en vecka firar vi 6 år tillsammans :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: