Hakuna Matata

2008-01-06
17:40:07

Lilljulen /L
Igår var jag som skrivet hos mormor på en lilljulafton.
Det blev ingen julmat utan en jättegod kycklinggryta med ris. Till efterrätt blev det rulltårta med grädde och vindruvor samt julklappsutdelning!
Jag fick: Gardinstänger, gardiner (till köket), en handväska och kattleksaker till Johnny!
Så nu kommer det bli så fint i mitt kök efter julen!

Imorgon är det fullspäckat schema med besök hos mormor för att borra upp hennes julklapp (en magnettavla), till soptippen samt kolla om det finns några fynd i mormors utrensning. Klockan 14 ska jag ha mitt första (ensamma) möte med mitt fadderbarn M! Ska bli roligt. Vi ska hem till mig och "bekanta oss" tänkte jag. Lite spel och planering för vad vi ska göra de kommande månaderna.

Ha en bra dag!

Kram Linda

Ps. Kan det inte komma lite mer snö. Ja, jag var ironisk Ds.


Kommentar:
#1: Malin

ååh julklappar i januari, vilken lyx! :D

2008-01-07 @ 12:25:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: