Hakuna Matata

2008-01-09
10:49:24

Bloggtips! /S
Just nu har jag nada självdisciplin - jag har inte lyckats med att gå och lägga mig varken tidigare eller gå upp tidigare på morgonen. Jag har heller inte öppnat en enda kursbok... Det finns ju så mycket annat som är roligare att göra ju :p

Har inte så mkt att skriva, ville egentligen bara tipsa om en blogg, den är nog redan känd för många, men för er som inte upptäckt den så är det http://lindaslya.blogg.se/ Anledningen till att jag tipsar om den är att hon är frisör och har en kategori som heter hår och hudvård där hon svarar på frågor ställda av läsarna eller helt enkelt kommer med tips. Toppenbra tycker jag!

Nu kurrar magen, dags för frukost!

Kommentar:
#1: Therese

länken syns inte............

2008-01-09 @ 14:44:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: