Hakuna Matata

2008-01-05
20:12:19

ångest! /S
Då var det lördag kväll och sista dagen innan hemresa och jag har ångest!!!
Lovet har gått alldeles för fort och det svider i mig att behöva åka tillbaka tilll Linköping imorgon, det svider särskilt mycket då tobias har ännu en veckas ledighet kvar att spendera här hemma.
Själv får jag återvända till en lägenhet och en hall som kommer välkomna en med ett mindre postberg med reklam och brev för ca 3 veckors tid!! Kylskåp och frys står tomma så jag måste handla direkt, sedan ska det grupparbetas direkt på måndagmorgon och ett förslag ska utarbetas innan 8.15 måndagmorgon, därefter har jag en hemtenta som ska skrivas...
Med andra ord får jag ingen mjuk start efter lovet :(

Idag har jag och mina systrar ÄNTLIGEN tagit oss i kragen och gett farmor hennes present och julklapp från förra året som bestod av att vi bjöd ut henne på middag och bio. Det var faktiskt riktigt mysigt, lite komiskt med bion då det bara var vi 4 och ett pensionärspar till i salongen men filmvalet Jane austen bookclub och tiden 15.30 lockade kanske inte så många en lördag. Men alla var nöjda efteråt, var faktiskt ganska skönt att gå och se en film mitt på dagen en sådan här dag när snön vräker ner!

Kvällen kommer jag spendera i min ensamhet, mamma och pappa har åkt till sunne då de hade biljetter till en nyårsrevy, och L är hundvakt och T var lite krasslig. Har min älskade vovvsing till sällskap + en bok som jag ska försöka ta mig igenom tills imorgon så kvällen kommer nog bli okej ändå....

Lovet slut + en vecka ensam i Linköping= kan räkna med ordentligt med uppdateringar :p

See U

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: