Hakuna Matata

2008-02-16
23:54:42

Our saturday! /S
Och så har även denna dag nått sitt slut!
Toppenfint väder under förmiddagen men innan vi hann ut hade solen helt gått i moln - så typiskt!
Vi tog i alla fall en långpromenad till Gamla Linköping och hem, blev lite kyligt men det var ändå skönt att få komma ut och röra på sig en stund, och sedan fick ju D se åtminstone liiiite av stan och universitetet som är en stor del av Ts och min vardag.

Under kvälen har det ätits pizza i allt för stora mängder och även godis i allt för stora mängder, vi har även sett filmen Guldkompassen och nu spelas det nintendo wii. Vi får väl se hur länge vi orkar hålla oss vakna idag - varken jag eller T är några nattugglor nu för tiden, något som D faktiskt är.... igår lade vi oss vid halv 2 vilket för mig och T kändes som jättesent då vi var skittrötta men D var inte alls van att lägga sig så tidigt...
Idag känner jag mig lite piggare men jag tror ändå att jag ska försöka somna lite tidigare - D är ju faktiskt huvudsakligen Ts gäst så jag får faktiskt gå och lägga mig tidigare utan att få dåligt samvete :p

Imorgon blir det definitivt en joggingtur - det har slarvats ordentligt med träningen de senaste två dagarna - idag blev det ju i alla fall en långpromenad, och jag har ju redan avklarat tre joggingturer den här veckan så helt misslyckad känns inte veckan men som sagt så är joggingturen ett måste imorgon så jag inte kommer av mig nu när jag äntligen kommit igång :9

Andra planer för morgondagen är att jag ska försök vakna till kl 10.15 då tv4 nyhetsmorgon har några kända bloggare som gäster, bland annat stinalee och blondinbella - eftersom jag läser båda bloggarna tycker jag att det kan vara kul att se - framför allt vad blondinbella har att säga, jag själv delar nämligen ungefär 0 av hennes åsikter!

Hoppas ni har haft en skön lördag, see u in the morning!

Puss och hej!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: