Hakuna Matata

2008-02-18
12:05:43

Morn /L
Jag hatar rubriker. Kommer aldrig på något fiffigt och bra.
Idag är det fullt ös, iaf i min värld. =) 13.15 är det skola som gäller och jag ska redovisa paralleller till Eva och Adam-serien. Jag hatar att redovisa muntligt. Det är inga problem i en skolklass med små söta elever men att redovisa framför lärarstudenter är inte roligt. Vi studerar varandra och ser varandras brister. Usch jag hatar det! Sen måste jag skynda mig hem och hinna äta lite, ringa fadderbarnet och ut med Åsa för ikväll ska jag prova gympan på det nya stället! Känns faktiskt roligt, jag ser fram emot det. Hoppas inte M och A bangar ur nu! Nu ger vi gärnet tycker jag.
Hej hopp!


Kommentar:
#1: S

Va kul att du ska köra igång med träningen! Vart blev det nya stället, blev det gymnastikföreningen eller? Jag tycker du ska komma igång med träningen oavsett om mor din och A bangar, sen får du inte glömma att offentliggöra din träning på funbeat.se nu när du väl kommit igång också!! vill veta hur det går...!

2008-02-18 @ 16:10:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: