Hakuna Matata

2008-02-19
19:47:09

fruktsallad! /S
Varje gång jag gör fruktsallad så tänker/säger jag samma sak;

Fy fasen va gott det är! Varför gör man inte fruktsallad oftare istället för godis, det är ju minst lika gott?!

Alla har säkert sitt sätt att göra fruktsallad på men jag gör det med ett äpple, ett päron, en näve gröna vindruvor och en hel del konservananas, och häller över sockerlagen från ananasen - mmmm!!! Man kan ju självklart göra den ännu roligare med melon och annat gott men budgetvarianten funkar också!
Vill man göra det extra gott och lyxa till det så kan man smälta vit blockchoklad, hälla ner den i grädde som man vispar och sedan serverar tillsammans med fruktsalladen - också riktigt gott men inte riktigt lika nyttigt kanske :)

206351-51
Lånad bild

Kommentar:
#1: Anders

Jag håller med om att det är både bättre och lika gott som godis. Men så fort man blir tvungen att göra något mer än att bara öppna en förpackning och stoppa in i munnen så blir det jobbigt.

2008-02-19 @ 19:50:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: