Hakuna Matata

2008-12-30
11:02:14

Tisdag /S
Jag vet att jag sa att vi skulle ses 2009 men med några minuter över så fick det bli ett litet inlägg även idag!
Det jag har gjort sedan sist är att jag och T tillsammans med D gick och såg filmen Australia - den var riktigt bra då den hade återgått till hur man gjorde filmer förr då den innehöll lite av allt - det var kärlek, krig, en inblick i kränkningen av aboriginer och lite äventyr... Vi tyckte om filmen alla tre så det får väl räknas som ett gott betyg!

Nu ska jag hoppa in i duschen då min farmor och farfar hämtar upp mig om en timma. Då blir det en tur på museet  och lunch tillsammans med dem och mina systrar. Det blir faktiskt till att äta ute två gånger idag då T och jag ska med Ts föräldrar ut och äta för att fira deras 19-åriga bröllopsdag.

Utöver det är det väl nyår som står närmast på tur. detta nyår ska faktiskt firas här hemma. Mamma och pappa åker bort så istället blir det nyår här med D och Linda och hennes J. Besöket till Systembolaget är avklarat så nu är det väl kvällens meny bara som ska bestämmas...

Dags att skynda på...! hej på er...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: