Hakuna Matata

2008-12-09
19:23:56

Att dö. /L
Jag vet inte hur jag ska kunna säga det här men... jag tror inte jag överlever till imorgon. Helt ärligt.
Min kropp är svag,  jag äts sakta upp inifrån. Jag förtvinar.
I morgon ligger endast kläderna kvar här i sängen - ingen Linda så långt ögat kan nå. Im gone.

Varför undrar ni nu?
Jo, därför att.... jag plågas...jag torteras...jag ser ljuset..................................Miin.............sambo.........jobbar....över!!!
Fjantigt tänker ni nu! Att jag inte skulle överleva utan honom men det gör jag förutom på grund av en väääldigt stor och allvarlig del i mitt liv nämligen maten.
Han lovade mig gröna skogar (middag) men tji fick jag. Han valde att istället jobba över den själviska saten.
Här ligger jag nu halft döende, hungrig, svältande och han lagar mat åt andra.
Kommer jag överleva?

To be continued...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: