Hakuna Matata

2008-08-05
10:29:29

tisdag /S
Godermorgon gott folk!
Då var det tisdag och det ser ut att bli ytterligare en grå och trist dag här i Karlstad. Igår regnade det i stort sett hela eftermiddagen och kvällen! Igår var förresten en riktigt skön dag, min ursprungliga plan för dagen var att följa med T och titta på cykel och sen följa med han ut till stugan men då han var så dryg med att höra av sig så nappade jag på Ls sms som jag fick. I väntan på att hon skulle hämta mig läste jag, kollade på tv och surfade vilket var riktigt skönt, det berodde nog främst på att jag var ensam hemma - något som jag upplevt som en bristvara under sommaren kanske... I alla fall hämtade L och hennes mamma upp mig till slut och det blev en eftermiddag/kväll med lite spelande och mycket prat vilket var hur mysigt som helst då vi som sagt knappt setts i sommar.
Jag gjorde ett försök att få med L till stan idag men då hennes plånbok ekade tomt så nappade hon inte, vilket jag kan förstå. Jag är inte heller jättesugen på att åka ner men det är Pers mässa vilket innebär att det är rea överallt och en massa erbjudanden och jag skulle vilja ha lite av varje så man får väl släpa sig ner och hoppas på att man hittar det man söker till reapriser idag kanske :)

I eftermiddag ska jag i alla fall kolla cyklar med älsklingen och sen åka ut till stugan, så gårdagens planer får bli idag istället...

Hoppas ni får en skön dag, hej så länge!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: