Hakuna Matata

2008-08-31
21:41:28

Sett min misse? /L
Jag lever!
Vilken helg det varit. Nej, jag joggade senast i torsdag. Gick väldigt bra. I fredags var jag på Boda borg vilket gjorde att jag inte orka jogga. De fysiska banorna räckte! =P
Men det har blivit mycket gå-ing. Min älskade hårboll till katt trillade ner från mammas balkong i lördags morse och har ännu inte återfunnits. Vi har patrullerat hela området och jag kände därmed inte för att jogga. Jag hoppas verkligen han mår bra stackaren! =(((( Ute alldeles ensam utan mat. Idag regna det lite också. Jag vill ha hem honom nu! Har någon sett honom så hör av er...

Imorgon börjar renoveringen så nu bor jag på mammas golv. He...he... känns konstigt.

Nej, jag skriver mer utförligt (förhoppningsvis) imorgon. Känner tyvärr inte för att blogga nu.

Kram



Älsklings Johnny är ute på villovägar!

Kommentar:
#1: Anonym

Usch, stackars lilla Johnny.. hoppas ni hittar honom snart! Om ni sätter upp lite lappar med foto på området så är det säkert någon som hör av sig...

Kram kram

2008-09-01 @ 15:29:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: