Hakuna Matata

2008-08-27
10:15:23

Onsdag /S
Hej på er!
Allt bra? Med mig är det bara fint. Jag har avklarat veckans andra joggingrunda, jag förbättrade inte direkt min tid men jag spurtade den sista sträckan och det var faktiskt riktigt skönt. Överhuvudtaget så tycker jag att det börjar bli skönt de dagar som jag ska ut och springa, nästan så att jag ser fram emot det, att få bli så där härligt trött och bli så där äckligt svettig så att det nästan rinner av mig. Att sen få komma hem och stretcha och köra lite situps framför TVn, äta lite frukost, hoppa in i duschen och bara få ta det lugnt fram tills det är dags att ge sig av till skolan. Man är liksom trött och ändå piggare än om man inte hade joggat. Skönt är det i alla fall...

Men som jag sagt tidigare så är det ju kanske ingen riktig utmaning än då det varit bra väder alla dagar hittills... Sen har jag ju som sagt börjat sent alla dagar jag joggat, då blir det riktigt tufft till veckan då jag är på praktik och måste cykla hemifrån senast 7.15 och sen ska orka med att jogga när man kommer hem på eftermiddagarna...

Idag är det seminarium igen, känner inte alls för det då vi ska gestalta en ledarstil inför klassen och att spela teater är väl kanske inte det roligaste jag vet precis... Men det är sista seminariet för veckan, imorgon är det en föreläsning på 2 timmar och direkt efter den ska jag iväg och klippa mig. När det är gjort så är jag ledig för helgen :)

Have a nice day!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: