Hakuna Matata

2008-08-25
10:24:10

Måndag och ny vecka /S
Hello there people!
Då var det en ny vecka idag då och idag vet jag att även L börjar sin termin så nu är vi båda tillbaka i verkligheten.
Jag fortsatte imorse att kämpa mot mina veckomål att jogga tre dagar i veckan och gav mig iväg imorse vid kvart i 9. ´Hittills så har jag haft sån tur att det varje dag som jag joggat har varit fint väder, det kommer nog kännas lite värre sen när höstrusket är här... men den dagen den sorgen. Man får ju försöka att klara av det vecka för vecka.
Jag lyckades inte förbättra tiden idag men det kändes ändå bättre vilket ändå är huvudsaken!

Idag är det seminarium som gäller mellan 13-17 och därefter så måste jag hem och läsa då jag ska träffa M imorgon för att förbereda uppgiften inför onsdagen. Det är individuella uppgifter men det är ändå skönt att träffa någon att plugga med. Dels för att man då inte kan skjuta upp uppgiften till sista stund, och dels för att få lite mänsklig kontakt jämfört med att sitta instängd ensam i sin egen lägenhet. Jag hoppas dock att vi blir klara relativt fort så att jag hinner med en runda på stan innan vår tvättid på kvällen. Jag vill verkligen hitta ett par snygga jeans, och några baströjor! Men vi får väl se vad som hinns med...

Ha en trevlig dag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: