Hakuna Matata

2008-08-25
16:51:40

Hemma! /S
Då var ma hemma efter dagens seminarium som var jobbigt precis som jag anade... det var inte bara så jobbigt som jag anade utan lite värre då jag hade missförstått uppgiften lite - något som jag fick veta genom att han nästintill dumförklara mig inför mina nya klasskamrater! Att det var två personer som inte ens gjort uppgiften var en helt annan femma - det ägnade han inte ens en kommentar åt... Så att göra en uppgift fel var tydligen värre än att inte göra den alls! Det kanske kan vara värt att komma ihåg eftersom inga uppgifter utöver kursuppgifterna och tentan är obligatoriska!

Så det är tur att jag kommit igång med joggingen för det kan nog bli en del tröstätande efter hans seminarier :op
Nu är jag i alla fall helt slut och lite smått hungrig och ska därför ägna resterande delar av dagen åt att diska, laga mat och kolla på lite Friends som alltid kan pigga upp ens humör lite. Sen ska jag även fråga Tobias om hans dag - han har nämligen tagit tag i träningen han också genom att idag ha skaffat gymkort så att han kan hänga på sina kompisar som redan tränar där!
Så här har ni hurtiga familjen numera :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: