Hakuna Matata

2008-08-26
10:24:20

Hello /S
Hej på er människor i vårt avlånga land!
Då var det tisdag, och jag har skönt nog inget på schemat idag, jag tänker heller inte göra uppgiften inför morgondagen då den boken kostar 300kr och vi enbart ska läsa 2 kapitel ur den - Glöm det! Uppgifterna är inte obligatoriska så min del får han klara sig utan. Jag får se till att låna den när den är återlämnad på biblioteket.

Såå med en pluggfri dag så ska jag istället bege mig in till stan på jeansjakt! Jag ska även se om jag kan hitta någon billig digital klocka med tidtagarur då T bestämt sig för att han vill använda sin klocka till sin egen träning. Men jag tror nog jag ska kunna hitta någon klocka under 100-lappen på Clas Ohlsson. Jag känner att jag behöver den klockan för att kunna pusha mig själv när jag springer ensam. Sen skulle jag också vilja ha en lite halvtjock tröja att springa i för de dagar när det börjar bli lite kyligare ute. Och sist men inte minst någon skön baströja, en kort- och en långärmad :)

Hörs senare...!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: