Hakuna Matata

2008-08-04
23:54:37

Forgetting Sarah Marshall /L


J rekommenderade filmen Forgetting Sarah Marshall (Dumpad) för han tyckte den var så rolig. Så jag och moder satte oss ner för att se den. Sicken besvikelse. Den här filmen är bara pinsam. Jag fick hålla för händerna för ögonen för jag klarade inte av att se allt det pinsamma. Vi kunde inte skratta ens för vi skämdes hela tiden över hur jäkla patetisk Peter (spelad av Jason Segel) var. Forgetting Sarah Marshall handlar om Peter försöker komma över sin ex-flickvän och "kända" skådisen Sarah. För att komma bort från allt reser han till Hawaii men olyckligtvis gör även hon det. Jag kan inte säga att jag tyckte filmen var bra, men den har fått bra recensioner. J tyckte den var pinsamt-rolig, men jag klarar inte av sånt. Vi äro alla olika.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: