Hakuna Matata

2008-08-29
15:57:18

Boda borg! /L
Första veckan av näst sista kursen har nu gått. Det har börjat hårt med problemlösningar under dagarna och matematiska uppgifter om positionssystem bland annat. Jag har insett att jag suger på matematik. Som lärare är det tabu att säga så men alla kan vi inte vara bra på allt. Min hjärna låser sig och vill verkligen inte förstå. Jag hoppas det blir bättre.

Idag har vi varit på Boda borg, första gången för min del och det var riktigt roligt. Mycket svårt när man skulle försöka lista ut vad de ville att man skulle göra. Vi klarade i alla fall några banor! Definitivt ett ställe jag skulle besöka igen, med framtida elever också!
Synd bara att man är smidig som en strandad val.

Så till er framtida eller nutida lärare som inte har varit där så rekommenderar jag det verkligen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: