Hakuna Matata

2008-04-13
17:27:46

sooo tired... /S
Herregud va jag har varit trött idag!
Har ingen aning om varför men jag var helt slut och slocknade på soffan i två timmar!!! Helskumt då jag sovit nästan 10 timmar inatt och 9 timmar igår natt så det kan ju knappast bero på sömnbrist...

hur som helst... nu är jag i alla fall lite piggare, jag hoppas dock att jag ska kunna somna i tid ikväll trots min lååånga powernap.

Nu ska jag snart börja med maten - och jag har det så lyxigt att T tar disken idag med... är han inte underbar så säg... :) Innan maten ska jag dock se klart en dokumentär om Annie Leibovitz, en känd fotograf som bland annat fotade för Rolling Stone, hade egentligen ingen anning om vem hon var men började titta lite och fastnade sen :op
Hon har bland annat tagit den kända bilden med Yoko Ono och John Lennon där han ligger naken och håller om Yoko.

Glömde förresten berätta att syrran och hennes sambo är med i budgivningen av ett hus, och när de var här i helgen så ledde de budgivningen och dit in tills hade bara ett annat par lagt ett bud! Så nu håller vi tummarna för att vi får komma på grillparty hos dem i deras nya hus i sommar. Lycka till!!

Kommentar:
#1: S

Nu har du 5 dagar på dig att skapa en önskelista då jag ska köpa presenten nästa helg... så önskelista önskas!!

2008-04-13 @ 17:29:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: