Hakuna Matata

2007-09-27
19:53:07

Mos i huvudet av islam. /S
För den som missat det har vi nu börjat läsa om de tre världsreligionerna på kursen, och imorgon ska vi gå in på islam. Har precis suttit och läst igenom morgondagens texter som förberedelse... och jag säger bara det jisses alltså vad invecklat - så jäkla mycket att hålla koll på jämfört med judendomen och kristendomen. Hoppas att jag fattar mer efter morgondagens föreläsning!!

Är trött idag, dels för att jag och Tobias hade lite svårt och somna igår och låg och pratade om en massa annat, men pinsamt nog tror jag även att det beror på att jag inte är van att vara i skolan så länge som jag var idag - hela FEM timmar!! Det ni...

Imorgon är det fredag...IGEN! Veckorna bara flyger förbi och det känns som att det bara är fredag, måndag, fredag, måndag! Dagarna där emellan bara flyger förbi...

I helgen blir det en hel del plugg förhoppningsvis och därmed blir det myskväll med kanske någon film och god mat. Brukar liksom vara det enda man orkar när man pluggar så... I alla fall är det så för oss... men jag ska ju inte sticka under stol med att det är så i stort sett alla våra helger ser ut - men det är faktiskt också vad jag helst föredrar :)
Ska även hinna med att vara barnvakt denna helgen. Hade egentligen ingen lust, men pengarna behövs, och eftersom vi flyttar nästa helg och det närmar sig tenta, och jag ska åka hem någon helg framöver så kommer det dröja så himla länge tills nästa gång annars. Så nu är det bara att hålla tummarna för att det blir bra väder på söndag.

Idag är det inget på TV så vi får se om det kanske blir lite Grey's eller lite Brothers&Sisters. Måste säga att jag inte är helt inne i B&S men den är ändå mysig på något sätt, också är det ju så skönt när man har alla avsnitt hemma :p

Nu kommer snart T in från sin promenix så jag ska återgå till pluggandet så han får se vilken duktig sambo han har :p

See U guys....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: