Hakuna Matata

2007-09-29
17:55:46

Hur vuxen är Linda /L
After eight 1p
Yammie 1p

Allsång på Skansen 2p
Missade denna säsongen men jag gillar det. 2p

Barn 2p
Nej 0p

Bil 1p, kombi 2p
Jag har ju haft, det måste gillas 1p

Bingolotto 1p
Nej. 0p
Bor hos föräldrar -2p
Nej. 0p

Buggkurs 1p
Har ju gått en... "Yngves danskurs" 1p

Celluliter 1p
Ja *snyft* 1p

Diskmaskin 1p
 Ja = Lat. 1p
Dubbelsäng 2p
Ja skönt. 2p

Friskis och svettis 1p
Jag har ju gått och planerar att börja igen 1p

Förlovad 1p
Nej. 0p

Garage 1p
Hmm... nej. 0p
Gemensam ekonomi 2p
Ja, det räknas nog som det 2p

Gift 2p
NEJ. 0p

Gråa hår 1p
Den delen är mammas. 0p

Hund 1p
Planerar.... 0,5p ?

Hushållsassistent 1p
Jason? Nej. 0p

Husvagn/ båt 2p
Aldrig. 0p

ICA-kundkort 1p
Love my cards. 1p
Jobb 1p
Nej... gäller det vikarie ibland eller? 0p

Julgran 2p
Ohja. 2p

Kaffe på maten 1p
Ibland... 0,5p

Konferens 1p
Nej. 0p

Korsord 1p
Love it. 1p

Lån 1p
Japp om studieskulden räknas. 1p

Långfärdsskridskor 1p
Fy fan. 0p

Lång kappa eller rock 1p
Hmm... nej den räknas nog inte 0p

Lättöl 2p
Nej. 0p

Morgontidning 1p
Nejnej. Snål = Internet 0p
Morgontofflor 1p
Ja haha 1p

Parmiddag 1p
Hmm... jag gillar de få man varit på 1p

Partaja till gamla Vinylhits 1p
Bästa. 1p

Pensionsspara 2p
Nej inte än 0p

Putsa fönster 1p
Ja, det är ju bara jag som gör det här. 1p

Rabattkuponger 2p
Används när de passar. 2p

Sambo 1p
Yes. 1p

Storhandla 1p
Ja 1p

Svampplockning 1p
Nejnej och åter nej 0p

Symaskin 1p
En jäkligt liten 1p

Söndagsstek 2p
Händer ju... 2p

Tapetsera 1p
Jag gör det inte med jag får Jasons polare att göra det ÅT mig. 1p

Viktväktarna 2p
Nepp. 0p
Villa 2p
Nej. 0p

Vinprovning 1p
Usch. 0p
Visitkort 1p
För företaget du jobbar på. Titel och direktnummer ger en liten guldstjärna.

Nej... 0p

Välja att inte svara i telefon 2p

Haha... svarar sällan 2p
Whisky 1p
Nej. 0p          =31p


RESULTAT

  • 0 - 15 poäng: "Klipp dig och skaffa ett jobb"
  • 16- 25 poäng: Vuxen
  • Över 25 poäng: Mammamogen / Pappapräktig
  • Mer än 40 poäng: Är du säker på att du inte gått i pension redan, eller ligger i graven?

Holy shit! Dags att skaffa ungar nu alltså.... *biter naglar*



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: