Hakuna Matata

2007-10-18
16:14:35

Skadeglädjen /L
Mina bussresor är som sagt alltid händelserika.
Idag när jag satt i bussen och väntade på att den skulle köra ser jag en medelålders kvinna komma springande. Hon drog på en väska och trodde antagligen att hon skulle missa bussen (som skulle åka vilken minut som helst).
Stackarn lyckas få dragväskan framför sig varpå kvinnan faller platt över den.
Det finns inget som är så pinsamt som att trilla, det är ÄNNU mer pinsamt när man trillar brevid en fullsatt buss.
Hon klev i alla fall på bussen och såg inte ut att ha ont - hon föll ju faktiskt på något relativt mjukt som tur är.
Jag klarade faktiskt av att hålla mig för skratt men inombords grät jag av skadeglädjen.... den enda sanna glädjen!
Har ni varit med om något pinsamt?

Kram Linda


Kommentarer:
#1: morsansa

tror inte jag ska berätta mina *L*

149 besökare

2007-10-18 @ 16:26:50
#2: Jen

Måste säga att du har en jätte fin blogg. Gillar den :)

2007-10-18 @ 16:46:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: