Hakuna Matata

2007-10-23
10:23:24

Kallt, kallt...! /S
Inte bra det här att Tobias lämnar mig i flera dagar - när han är är så lägger jag mig tidigt om kvällarna och går upp någorlunda tidigt - under de dagar han varit borta så har jag lagt mig vid 1, kanske inte supersent men för mig är det FÖR sent på en vardag - sen har jag gått upp vid 10... not good...! Men men jag är ju ledig några dagar sen efter tentan så jag får en chans att rätta till det igen.
I alla fall - väl uppe ser jag att gräsmattan är VIT! Det har alltså varit så kallt att det varit frost... och frosten har inte smält ens vid 10!!! Jag vill inte ha kyla!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag titta lite på malou på efter 10 till frukosten. Det är fakitskt i studiesyfte då det kommer handla om islam - så det så!

See you later!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: