Hakuna Matata

2007-11-16
19:49:11

inget napp... /S
Tog mig faktiskt ner till stan förut, men det var ju inte direkt lite med folk som jag hade hoppats på!! Folk överallt och vägarbete, och ombyggnationer i ena gallerian.... lite kaotiskt med andra ord!
Allt folk gjorde kanske så att jag inte orkade titta så noga men, det slutade i alla fall med att jag åkte hem tomhänt. Jag hittade en tunika/klänning på Gina Tricot som jag funderade på ett tag men den kostade 300kr vilket kändes lite för dyrt med tanke på att jag inte gillade den jättemycket och med feta räkningen ifrån bredbandsbolaget i bakhuvudet. Så jag får väl ta någon av mina urtvättade tröjor som ligger i garderoben på dopet - finns ju både fördelar och nackedlar med att jag ska vara gudmor...
Fördelen är ju att jag ska hålla i Leyah under hela dopet = hon och hennes långa dopklänning täcker mig större delen av tiden!
Nackdelen är ju helt klart att man ska stå längst fram i kyrkan med alla blickar mot sig = kan liksom inte gömma sig i mängden :p
Kanske får gå en runda på Bergviks köpcenter när jag kommer till Karlstad torsdagen innan dopet :p

Just nu sitter jag i soffan, mätt med grandiosapizza i magen... ögonlocken börjar bli tunga, antar att sömnbristen från inatt börjar komma ikapp mig...
Inte mycket att se på TV ikväll men tänkte underhålla mig med att se komedin "Livet från den ljusa sidan" - den är helt okej, men lite för sorglig för att bli riktigt rolig på något vis...?


I'm tired....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: