Hakuna Matata

2007-03-07
16:30:42

Answer please /L

Sandra, jag vill se svaren ifrån dig också :)

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Mr J
Såg dig gråta: Jason
Fick dig att gråta: Meredith i Greys anatomy
Du delade en drink med: Manny
Du gick på bio med: Jason
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Jason eller katten Stina
Skickade ett e-mail till dig: Stina F

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: Senast igår
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: No

EXTRA STUFF
Tar du droger: Never
Dricker du: Sällan
Vem är din bästa vän: Manny
Vad är du mest rädd för: HAJAR, kan väl ingen ha missat.
Vilka kläder sover du i: Trosor.
Vart vill du gifta dig: Bara vem spelar roll.
Vem hatar du verkligen: uh... hatar tror jag inte jag gör någon, mer avskyr typ japanen/kinesen i Prison Break.
Varit kär: Ja.
Kör du bil: Inte just nu.
Har du ett jobb: Nope...
Gillar du att ha folk omkring dig: Beror på vem, när och varför.
Är du ett hälsofreak: Hahaha.... hahahahaha........hahahahaha........

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja.
Är du ensam nu: Nej.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Vissa refränger som man hör på radion/tv som aldrig vill försvinna.
Vill du gifta dig: Vet inte. Har inga direkta förebilder.
Vill du ha barn: Ohja.

FAVORIT
Rum i huset/lägenheten: Vardagsrummet.
Typ av musik: Allt.
Band: Red hot chili peppers for ever men det finns många bra.
Parfym: Kan inte namnet.
Månad: Maj
Sten: Diamant

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
Gråtit: Nej.
Köpt någonting: Mat.
Sjungit: 5 minuter sedan.
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja.
Velat säga till några att du älskar dem: Ja.
Träffat någon ny: Nepp.
Saknat någon: Sådär.
Kramat någon: Japp.
Kissed someone: Yes.

SENASTE
Låt du hörde: Eva Cassidy - Over the rainbow.
Film du såg: Jakten på lyckan/ Pursiut of happynes.
Sak du stal: Armband..
Mat du åt: Bröd.
Gången du åt en 7-Eleven korv: Aldrig gjort.

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst: Ohja.
ätit sushi: Nej, men jag vill testa.
stått på scen: Ja, längesedan
blivit dumpad: Nej
varit ihop med någon som varit otrogen: Nepp, inte vad jag vet.
varit med om en bilolycka: Ja ?
sett smurfarna: JA =)
klättrat på berg: Jo, det skulle jag vilja se!!

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: varmt.
spets eller satin: satin
blått eller rött: rött
regn eller snö: regn
ge eller få: ge
ull eller bomull: bomull
rosor eller tusenskönor: rosor
historia eller vetenskap: historia.
matte eller engelska: matte
öl eller cider: cider

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet: Min J
vet den om det: Hoppas jag väl.
gillar någon annan dig just nu: Tror jag icke, skulle inte bli förvånad, jag är oemotståndlig!
vad tittar du hos en kvinna/man: Händer, armar, tänder, ögon och kläder

GILLAR DU ATT
ge kramar: Självklart.
ge massage: Nej, jag vill ha.
gå promenader i regnet: Nej.
tugga tuggumi, och i sånna fall vilken sort: Saknar Laktits bubbelgum!

FAVORIT
mat: Duchesse potatis, smörstekta sockerärtor, kött och bearnisesås.
program på TV: Prison Break, Greys anatomy, Gilmore Girls, CSI, Criminal minds och Law and order!! Haha...
film: Komedi
restaurang: Ligger i Oslo. Favoritkocken är ju Jason dock!
låt: Red hot chili peppers - Turn it again, älskar också Temptations - My girl
artist/grupp: Red hot chili peppers
sport: Hahaha
färg: Svart


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: