Hakuna Matata

2007-07-04
12:09:33

Thank god for the incredibles /L
image583Jag ær en hemsk barnvakt som tvingar barnen till barnarbete... hehe...
nej, de verkar faktiskt tycka det ær riktigt roligt!?
Huset blev dammsugat och dammat 3 gånger igår plus att vi tillsammans gjorde en smarrig fruktsallad.
Nær pappa kom hem satt det 3 stolta barn och berættade om allt det duktiga de gjort.
Elak ær jag också som hivar ut dem på "raster" två gånger om dagen så jag kan diska och gøra mig iordning. Lite sura miner men oandra sidan væcker de mig allt før tidigt >=)
Nu sitter de allesammans i soffan med fruktsallad och ser på "De otrolige" och jag får lite tid vid datorn...
Vi kanske drar till Sverige redan idag - men jag vet inte riktigt.

Igår ringde min ælskade sambo och berættade att min (och mammas) lægnenheter kommer bli helrenoverade (ja, alltså hela gatan) from oktober. Allt ska bytas och dørrar ska tæppas igen - fy fan vilken lycka! MEN hyra højs med 600 kronor i månaden vilket ær en HEL DEL. Dock får vi en fri månad från hyra.... men det kommer ændå kænnas.

Hoppas ni har det bra i Sweden (EU)! Hær har det regnat nonstop! Hoppas på en solig helg!
Ha det bra!
Puss och kram
Linda - rapporterar ifrån Norge


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: