Hakuna Matata

2007-02-17
13:42:41

Ledig vecka :D /S
Hej hej!
Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit barnvakt i två timmar. Var länge sedan jag senast såg barnen, så det var ganska kul. Vi hade jättekul och gjorde snögubbar och snöhästar... var faktiskt superkul, var så länge sedan jag gjorde något sådant, och med 4 grader varmt ute så var det perfekt kramsnö!

Den kommande veckan är jag ledig :DDD Ska bli så skönt, ska dock se till att plugga då jag har en kursuppgift som ska vara klar strax i början på nästa vecka, samt en ett år gammal komplettering som jag äntligen ska se till att ta tag i. Nästa helg hade jag tänkt åka till Karlstad men som det känns just nu skjuter jag nog upp den hemresan till helgen därefter då kära exkombon Sofia förmodligen kommer till helgen. Förutom det så har Tobias snart tenta så han skulle nog behöva vara ifred den helgen och plugga.

Nu ska jag se lite Friends innan lunchen! har sett alla säsonger och är inne på den 10:e och sista... Tobias är lättad medan jag tycker det känns lite sorgligt.

Ha det fint!!

Ps. Idag har Sandra och Alexandra namnsdag :D Ds.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: