Hakuna Matata

2007-08-28
11:49:49

en FRALLA!!! /S
Jaha... som sagt första dagen lilla Candy är här. Han är söt men jag har lite svårt att ...tyda honom. Han backar undan men står och gnäller och viftar på svansen som att han vill bli klappad, men så fort man sträcker fram handen backar han ännu mer. Sen är han lite skällig vilket inte känns så kul när man bor i lägenhet. Det är dock inte många skall -men ändå.

Hittade en annan annons förut om en som sökta dagmatte - till en FRANSK BULLDOGG!!!!!! Den rasen jag verkligen VILL ha och drömmer om!!! Jag har faktiskt varit så fräck så jag mailade dem med och är nappar de så tror jag faktiskt Candys ägare får leta vidare... de är ju faktiskt på prov de här första gångerna - och som sagt så känner jag mig lite skeptisk. Men man får ju komma ihåg att allt fortfarande är nytt för den lilla godingen... men ändå... en fralla!!!!

Den här.....




                                       ....eller....                               den här....??





Det känns som att det här kanske är ett tillfälle att vara lite egoistisk... jag menar hur många fler chanser lär jag få att verkligen få testa på att ha en fralla?? Men samtidigt känns det fräckt mot Candys ägare då jag nu har Candy...

Vad skulle ni göra?

Kommentarer:
#1: (X) Mamma

går det inte att ha båda två???

2007-08-28 @ 18:21:23
#2: Pumba

Jävla vad ful =))) haha... tycker du ska byta om du får. Skyll på nått annat... men är det på prov så är det.... Candy kan ju faktiskt inte trivas med dig? Hitta på typ att han bara gnäller eller nåt...

2007-08-28 @ 18:22:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: