Hakuna Matata

2007-04-20
23:00:35

Förlåt mig kära läsare /L

Jag vet att rubriken är en aning skrattretande då vi knappt har några läsare så jag tror inte min brist på inlägg denna vecka orsakat någon större panik. Sad.
image476
Denna vecka har jag haft VFU, och jag trivs så himla bra.
Jag börjat mitt temaarbete om bronsåldern, detta kommer förmodligen hålla på till min födelsedag. Sedan ska jag väl ta järnåldern också. Min handledare har bara gett mig komplimanger denna vecka, vilket känns väldigt bra. Jag vet dock inte om detta är pga att det är första veckan eller om jag helt enkelt bara är bäst. Förra gången gav hon mig tips om vad jag skulle förändra. Jaja det återstår att se.
Nästa vecka ska jag ha genomgång av bråk (matte), vilket inte är min starka sida. USCH. Man kan ju inte gärna säga "nej för jag kan inte", men det är tur att det inte är mer avancerat än att förklara hur en halv tårta ser ut.
Något tips om hur jag kan göra detta roligt?

Jag vill gärna ha goda råd om hur jag kan göra järnåldersarbetet roligt, de hade ett grupparbete i stenåldern och jag kör nu i bronsåldern enkla genomgångar med småuppgifter. Öppen för förslag!

Denna vecka gick Jason in på sin tjänst som kökschef, vilket innebär att han har nu slutat på Harrys.
Jag fick uppleva min första förmån som "kökschefs fru" *skratt*, då jag fick rikskuponger på totalt 120 kronor som gör att jag kan äta mat ute! Alltid bra att ha!

Nu ska jag hämta min sambo, som jag knappt sett denna vecka då han har jobbat från morgon till kväll. Ikväll/natt ska vi försöka sitta uppe lite och mysa =) Jag sov middag så jag skulle vara pigg och Jay börjar inte förrän 16 imorgon! hihi!

Puss och kram
Linda



Kommentar:
#1: Manny

Det är säkert du som är proffspedagog eftersom hon inte påpekar ngt :)

2007-04-20 @ 23:21:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: