Hakuna Matata

2007-04-10
12:44:27

Filmtips! /L
image460

Nu har jag uppdaterat mitt filmförråd. Jag har sett ytterligare två filmer!
Första filmen var "The Holiday", rikigt romantisk film som man absolut inte ska se om man är nybliven singel! Jag tyckte att den var väldigt mysig och jag skulle gärna se den en gång till.
Igår kväll såg jag "Wild hogs", visste inte att den fanns förrän J satte på den. Handlar om 4 medelåldersgubbar som beger sig ut på ett "sista äventyr" och så hamnar de i trubbel med ett motorcykelgäng. Var väl inte så rolig och jag tyckte den liknade många andra filmer. Hade dessutom lite problem att se alla i sina roller. Men har man inge bättre för sig.

Hade sån himla tur också, upptäckte att de visat ytterligare två avsnitt av Greys anatomy säsong 3 som jag nu har sett! Så det var inte säsongsavslutning jag såg! Det hände en stor sak till! Spännande va? =)

Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: