Hakuna Matata

2006-11-04
10:27:55

Det ella gött. /L
Ja, gårdagen var relativt bra.
Jag var ledig och även Jason vilket var skönt.
Vid 17 tiden fick jag äntligen klippa mig så nu är det lite kortare... ja, fortfarande långt men
jag klippte ca 7 cm!! De ni!
Senare på kvällen våldgästa jag mamma och vi mös med vitt vin. Ja, jag kände mig väldigt sofistikerad. Det var inte så där WOW gott men det rinner ju ner... =))
Lugn och skön dag... fast min kära sambo ÄNNU inte börjat med vardagsrumsbordet som han lovat... Jag väntar otåligt.

Så du saknar Tobbe, det är snart slut på saknaden förhoppningsvis Sandra!
Bara han inte får för sig att dra ut på sån där militäs-skit igen =)

Jag längtar som sagt tidigare till november när jag äntligen skaaaaaaaa haaaaaa en ny mobil!

Nu ska jag faktiskt PLUGGA! Måste pränta in Vasatiden!

Puss och kram
Linda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: