Hakuna Matata

2006-03-30
08:43:41

En kväll i matens tecken
Morn!
Today är det skolan som gäller! Sandra, lyckot ska strosa runt på stan...medan jag får sitta i skolan =/
Igår hade vi jättemysigt med myyycket mat och film! Menyn bestod av förrätt i form av avokado med ishavssallad, sedan var det varmrätt, fläskfile med pommes duchess, bearnaise, sockerärtor och paprika. Till efterrätt var det honungsmelon och vindruvor! Vilken lyx! Jättegott var det iaf.

Till Stinas förskräckelse (som ses på bild) var Dick där. Koncentrationen var på högst nivå och om blickar kunde mörda....jadå du....
Irretationen över Dick gick även ut över oss andra, då klorna ville vara ute hela tiden. Men Sandra hanterade situationen mycket bra, trots att hon hade surkärringen bak i nacken!

Vi såg på A good woman, Sandra, pessimist som hon är var övertygad om att den aldrig kunde sluta lyckligt! Men ack!! Vad fel du hade =P Det gjorde den (Jag fick för en sekund känna mig som en optimist)
Mamma gick hem tidigt, hon tröttnade nog på min och Sandras negativitet gentemot allt, själva tyckte vi bara att vi var realistiska =)

Nej nu måste jag kila iväg!
Vi höres
/Piggaste Linda
     

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: