Hakuna Matata

2006-07-11
16:47:34

Underbar dag! //S
Ja idag har det verkligen varit en perfekt dag sett ur mitt perspektiv. Det har varit mulet med en lätt svalkande bris vilket varit perfekt när man står och sliter med ogräs, krattor och häcksaxar. Eftersom vi blev klara med vårt sista projekt lite tidigare fick vi sluta redan klockan 15. För er som missat det kan jag tala om att det började regna ca 14.55 och det slutade inte förrän jag klev innanför dörren här hemma dränkt som en katt... så ja Linda....skratta på, men ha då i åtanke de 106kr jag tjänade för varje timma samt den timma jag cyklade hem =P

Att se Davincikoden på bio är bara dumt, se något annat!! Den kanske inte är kass men den är medioker, även om man inte läst boken så tycker man att de går igenom handlingen alldeles för snabbt. jag skulle vänta tills den kommer på dvd och lägga pengarna på en annan film.

Igår började folk få sina antagninsbesked tror jag vilket bör innebära att jag snart får ännu mer mail rån eventuella kombos! Jippie...!!

Linda, vad sägs om att se "Stolthet och fördom" på söndag kväll?


Ha det gott!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: