Hakuna Matata

2006-12-18
13:35:41

Kul sida! /L

Hejsan svejsan,
har inte skrivit på ett tag nu. Jag har nämligen legat sjuk sedan RHCP konserten. Inte så kul. I natt vaknade jag av att jag hade feber och att mitt vänstra öra väääärkte! Så jag kunde inte sova. Som tur var hade jag bara 50 minuters seminarie idag klockan 11, imorgon däremot har jag en redovisning på 10 minuter som jag måste göra. Det är lite jobbigare att göra när man mår botten.

Kom idag över en kul internetsida som jag måste rekommendera för den som har tråkigt!
http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php här kan man kolla vilken kändis man är mest lik - hur kul som helst! Jag fick ju bara vackra kvinnor, jag var mest lik Kristin Kreuk, men det visste jag ju redan! *haha*

Sandra däremot.... ja, hon är lik Meat Loaf och Queen Latifiah! *ASG*

Jag ska erkänna att det beror helt på vilka bilder man väljer att jämföra med, och den jag tog på Sandra är väl inte hennes bästa om vi säger så ;D haha....
Mamma var lika en rad kinser men det kunde vi ju nästan gissa :P
Jason var oroväckande lik många kvinnor och få män!

Nu ska jag vila, glöm inte kolla in sidan!

Puss och kram
Linda


Kommentar:
#1: Anonym

hmmm ska du ha nån julklapp???

2006-12-19 @ 02:25:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: