Hakuna Matata

2009-01-23
19:41:37

Systrar i jeans 2 /L


Såg idag att det kommit en fortsättning på filmen Systrar i jeans (The sisterhood of the traveling pants). Självklart var jag tvungen att se den. Jag tycker egentligen inte det är något speciellt med första filmen men den är liksom skön på något sätt. Bara relax-alone-film. Ibland är även det skönt. I alla fall så var tvåan verkligen en tvåa. Tvåor är sällan bra, tyvärr är inte den här något undantag. Flickorna har nu börjat collage på olika platser runt om i USA och försöker fortfarande vara delaktiga i varandras liv genom ett par jäkla jeans (ursäkta men skaffa en blogg som vi vettja =)). Relationsproblem är huvudämnet. Får man drömprinsen, hur läker man ett sårat hjärta, hur glömmer man gammalt groll yada yada yada. Nothing new. Filmen var tyvärr en sämre kopia av ettan, mest gjord för att... jag har ingen aning faktsikt. Satt mest och irriterade mig på att fyra studenter kunde resa hej vilt världen över, träffa boys i andra länder och verkade inte ha några ekonomiska bekymmer över detta, ingenting var relaistiskt. I hate that. Fast å andra sidan är jag på ett sånt dåligt humör idag. Sorry.

Kommentar:
#1: Sandra

Nu står din nedräknare på 0, dags att avslöja vad den räknade ner för...?

2009-01-24 @ 21:32:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: