Hakuna Matata

2008-09-12
15:33:54

Helgen är här! /S
Hej på er!
Imorse när jag vaknade kunde jag knappt fatta att det redan var fredag...det var i alla fall underbart att veta att helgen är här. Föreläsningen imorse var riktigt intensiv - den hölls av min skrämmande tutor och handlade om konflikthantering. precis som på sina seminarier så var det inte en enda tyst sekund för vila, pennan flög fram sida efter sida. Men ämnet var ju i alla fall intressant så det kändes som att man fick ut något av de två timmarna.

Resten av dagen har jag dock inte fått ut så mycket av, joggingrundan har inte blivit av då jag hoppades att T skulle följa med men han hade ingen ork idag men lovade att följa med imorgon, så min joggingrunda får vänta tills dess också.
Så idag blir det soffan som gäller och jag funderar starkt på att ta höstens första bad innan vi kollar på någon film.

Vad har ni för planer för kvällen?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: