Hakuna Matata

2008-09-16
22:29:56

Fördomsfull? /L
Nu ska jag skriva lite fy  fy fy - kommentarer, men man är inte mer än människa. Även jag är det, tro de eller ej.

Egentligen är det väl ingen av oss som bryr oss något värst om detta men det måste uppmärksammas ändå. Expressen skriver om Lisa Persdotter 28 bast (t.v) som är nyförlovad. Hon är inte känd för någonting förrän nu.
Hon är nämligen fästmö till gubben i mitten, Charles Simonyi 59 år. Han är en av USA:s mest kända datanördar med mycket på banken. Hans tidigare kärlek var ingen mindre än Martha (som inte borde ha sin egen tv-show enligt mig) Stewart. Personerna, alltså denna lilla triangel är väl skittråkig och inte speciellt intressant men vad i helskotta kan den här 28-åriga tjejen se hos den gubben. Kom inte och säg att de passar ihop. Det måste bero på pengarna. Alltså, jag själv skulle inte vilja vara med i denna triangel när de andra är lika gamla som mina mor- och farföräldrar. UUUSCH. Hur funkar detta? Komma hem till pappa med värsta farfarn och säga sig vilja gifta sig med honom. Det finns inte en chans att han skulle få en 28-åring utan de pengarna, inte en chans.


Kommentar:

Jag han är ett litet charmtroll den lille gubben. ;) Han tackar för den fina kommentaren.

Puss och prutt/Tina och Klas-Liam

2008-09-16 @ 22:48:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: