Hakuna Matata

2008-09-17
16:13:43

Du, efter plugget! /L
Tjilivipp! Ännu en dag in the school. Åkte in vid 10 trots att det inte var lektion på f.m. och pluggade matte (kors i taket). Tänk om man gjort så i gymnasiet? Haha. Kom inte ens på tanke då. I alla fall var det meeer ingående i olika huvudräkningsstrategier idag på föreläsningen. Skoghallsmodellen finns det tydligen något som heter, jag har aldrig sett den tidigare men en del använder denna. Liggande stolen var ju rena skiten enligt mig, jag är så van vid kort division. Jag verkligen avskyr tanken på att argumentera för varför jag väljer att undervisa just min strategi. Allt ska ha en baktanke i didaktik (självklart). Kan ni föräldrar inte bara acceptera och inte ifrågsätta mig =P Vore himla snällt. Haha.



En tjuvtitt på min nyaplånbok, i form av en groda (så klart!). 15 spänn på Pekås, som hittat.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: