Hakuna Matata

2008-04-11
09:48:23

god morgon! /S
Sovit gott?
det har jag, men jag somnade mycket senare än jag hade tänkt då jag hade lite svårigheter med att lägga ifrån mig boken :op
Imorse ringde klockan redan 7.15 trots att jag var ledig då jag hade bokat tvättid, så upp och hoppa var det som gällde för att lägga in i maskinerna - jag återvände dock snarast till sängen och Tobias!
Det visade sig att det var tur att jag har bokat tid idag och inte under nästa vecka då någon hade lyckats att spilla ut en halv öl över Tobias jacka igår så den stank verkligen av öl, men nu är det tvättad och hänger på tork!

Idag kommer kära syster yster på besök så jag ska snart ta tag i den dammsugningen jag inte orkade med igår, jag såg dock till att plocka ordning och torka av ytorna i köket, så idag är det som sagt bara dammsugningen som återstår och det kan man väl stå ut med. Sen ska jag byta lakan i sängen åt våra gäster då jag och T får ta vår luftgästsäng under natten. Jag tänkte också hinna med att baka lite muffins och kanske en sockerkaka, samt duscha innan de kommer. Så det kanske börjar bli dags att resa sig ur soffan och sätta igång :op

Ha en trevlig dag, vi får väl se hur mycket bloggande det blir ifrån min sida i helgen!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: