Hakuna Matata

2007-07-09
00:24:07

Shopping, middag och transformers /L
Denna helg har jag och min sambo slagit på stort, detta eftersom vi inte firade vår 5-årsdag när vi hade besök utan tog igen detta nu i helgen. Det var både dyrt och härligt!
Igår var vi ute och shoppade massor!

Jason: Ett par jeans
Jag: 1 mörkblåjeans, 1 svarta jeans, 1 capribrallor, 1 jeanskjol, 2 klänningar (1 svartlinne tyg och 1 i jeans) och en kortarmad tröja.
Jag köpte äntligen även backkorgar till min nya garderob och vi köpte även en skrivare/scanner/kopiator fast även den mest för min skull =)

Idag var vi ut och åt kinamat och avslutade med en bio - transformers - som faktiskt båda ville se!

Älskar min sambo!
Hoppas alla har haft en trevlig helg!



Filmen Transformers är mycket actionfylld - man måste alltså tycka om action för att vilja se den.
Den handlar om hur utomjordiska robotar (både onda och goda) intar jorden för att slåss om en speciell kub. Låter kanske inte så roligt när jag kortade ner den till en mening men jag gillade den faktiskt men då hör till saken att jag gillar action och inte-tänka-så-mycket-filmer. Den är lätt och man behöver inte koncentrera sig så värst mycket utan bara flyta med.... Rekommenderas att ses på bio, det bidrar en hel del!
image588

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: