Hakuna Matata

2006-09-22
19:06:59

Nu är det gjort! /L
Hoho!Nu är det gjort! /L
Idag hade jag hemtentamen som skulle göras under dagen. Det var alltså ingen större ide att åka hem. Vi fick även använda oss av böcker och varandra. Jag hade turen att bli "inbjuden" i en grupp härliga tjejer/damer som låg på samma nivå som mig själv. Halv tre var jag och tre till av gruppens fem personer färdiga. Det kändes lite skumt att lämna in en tenta som var handskriven. Vanligtvis ska de alltid ha dataskrivna men det behövdes inte. Det svåraste med att skriva för hand är att man alltid kommer på saker som borde stå först eller i mitten. Dessa måste man då på ett listigt sätt få in i slutet även fast det blir skitdumt... Jag tror inte jag är ensam om att alltid råka ut för detta fenomen..

Tonight! Då blir det moviekväll med Sandy och Tobbe! Ska möta dem senare för att hitta filmen... Jason och jag har dock sett nästan hela topplistan så det återstår att se vad som finns kvar =/ Inte så kul för Sandra och Tobias kanske? =D

Ha en trevlig kväll!
Puss och Kram
/Linda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: