Hakuna Matata

2015-05-29
23:38:27

Here we come! /S
Imorgon har vi varit gifta i en vecka och det är dags för oss att åka på bröllopsresa! Vi ser fram emot en härlig resa på tu man hand trots att vi inte har de förutsättningar vi tänkt oss. På bröllopsdagen hade jag lite känningar i knät och de förvärrades under söndagen. Sedan dess har jag haltat runt med ett svullet knä som gör ganska ont.
Jag trodde tiden med knäproblem var över men nu har istället mitt ANDRA knä börjat strula! Jag hoppades på att det skulle bli bra efter någon dag men så verkar inte vara fallet.
 
Men vi gör det bästa av situationen. Det kanske inte kan bli så många utflykter som kräver att jag är på benen mycket. Men en barnfri vecka i solen vid havet är ju inte fy skam det heller!!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: