Hakuna Matata

2015-05-12
15:14:18

Getting closer /S
Det är galet vad tiden går fort och vi är nu inte ens två veckor ifrån bröllopet! Skönt nog så tror jag allt är klart, det enda som återstår är egentligen att hitta ett par fina örhängen för min del, men det känns inte som någon superviktig grej, jag lär ju hitta några även om det inte blir exakt sådana jag kanske tänkt mig.
Den här veckan har vi en hemmavecka. Stumpan hämtades på förskolan i fredags eftermiddag då hon var hostig och sedan dess har det hunnit utveckla sig till en rejäl förkylning med feber av och till. Igår var T hemma och vabba och idag var det min tur, och resten av veckan är vi lediga. De dagar som återstår till bröllopet lär rusa förbi då vi innan dess ska hinna med ett födelsedagsfirande, ett dop och en begravning.
 
Fjärilarna i magen kommer varje gång jag tänker på bröllopet, och jag glömmer nästan bort att det följs av en semesterresa på tu man hand, och att det sen bara är tre ynka veckor kvar till vår sex veckor långa semester!!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: