Hakuna Matata

2015-03-18
12:47:00

boktips /s
Det är inte ofta JAG kan ge några boktips då bokläsning tyvärr gått från att vara en favoritsysselsättning till att numera vara ganska sällsynt.
För flera månader sedan beställde jag i alla fall flera pocketböcker för att kunna ta till när lusten faller på och under min ensamma helg när ro oss var på grabbreaa i trysil, så kom äntligen lässuget!
Valet föll på boken "Livet efter dig"av Jojo Moyes och det var ett bra val. Man sugs in i berättelsen direkt, lite förutsägbart men ändå en väldigt annorlunda story mot vad jag brukar läsa och som väckte en hel del tankar hos mig.
Svårt att skriva något om handlingen utan att avslöja något så därför rekommenderar jag dig att bara läsa den, helst utan några förväntningar om annat än att få läsa en bra bok :)
 
 
Nu ska jag ta mig an en annan bok av samma författare, "Sista brevet från din älskade". Hoppas att den håller samma mått!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: