Hakuna Matata

2014-11-25
20:25:05

tisdag /S
En månad kvar till jul, och jag längtar så himla mycket efter att få vara långledig och spendera tid med familjen. Vardagen rullar på och det har varit ganska mycket den senaste tiden känns det som, intensivt på jobbet, strul med knät, nerver inför operation, återhämtning från operation, vabdagar, framtidsplanering...
Helgen som kommer blir också intensiv då vi måste städa huset inför vår årliga adventsgrill som vi ska ha med vännerna på lördagkväll, vi har också alla våra kläder utspridda i gästrummet sedan inredningen i klädkammaren kollapsade, så det är också ett projekt som ska hinnas med innan söndag då vi åker till Sunne för att fira mormor som fyller 80år. Jag var även där förra helgen på 50 års kalas för att fira moster och oj så kul jag hade! Det var längesen jag hade så kul faktiskt - att bara få dansa loss! Det komiska var att det kom igång på riktigt när de flesta åkt hem. Men mellan 01 och 03 dansade vi loss så jag hade lite lätt träningsvärk på söndagen :p
 
Imorgon blir det en kort sväng på stan för att kolla på lite julklappar och något som ska få göra min förlovningsring sällskap till våren :)
 
Men just här och nu ska jag inte göra något mer än att slappa vid TVn och samla kraft för resten av arbetsveckan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: