Hakuna Matata

2014-05-01
18:14:00

1 år /s
Igår var ingen vanlig dag. Det var Valborgsmässoafton men framför allt var det Selmas allra första födelsedag! Någon toppendag blev det väl kanske inte då stumpan är i början av en förkylning och därmed lite hängig men vi gjorde det bästa av dagen. När hon vaknade på morgonen firades hon med skönsång, ballonger och presenter av sin pappa då jag redan var på jobbet :(
Det blev lek, besök av halva kusingänget , favoritmiddag i form av pannkakor och grädde, en utflykt för att titta på majbrasa!

Idag hade vi hennes första riktiga kalas tillsammans med farmor, farfar och faster dom hade med sig många fina presenter, däribland hennes första docka. Innan helgen är slut ska ännu ett kalas hållas tillsammans med min familj. Jag ska också få uppleva min present som jag fick av T då vi ska på musikalen Evigt ung på lördagkväll :)









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: