Hakuna Matata

2014-03-16
07:47:38

Föräldraskap /L
När lillen kom till världen hade jag/vi starka meningar och tankar på hur vi misann inte skulle göra med vår son. 
Nej, vår son skulle lära sig sova i sin egen säng redan från början. (Ha! Visst!)
 
Så kom lillan. Och återigen hade vi starka meningar, tankar och denna gång erfarenhet över hur vi minsann inte skulle göra med vår dotter.
Nej, vår dotter skulle lära sig sova i sin egen säng redan från början. 
 
Men så en natt kom uppenbarelsen.
 
Vänta lite nu...
Hur?
När?
Vad?
Nej men va fan.... Inte en gång till!
 
Konklusion:
Jag är en svag människa och min sambo är en svag människa.
Våra barn äger oss totalt, framförallt sängen.
 
 
Relaterar starkt till denna bild.
 

Kommentar:
#1: sandra

Hihihi... Fast lilltjejen är ju bara 2,5månad! Selma tutta på bröstet varje natt tills innan jul när hon var 7-8 månader och sen dess sover hon i sin säng. Ibland är det nästan så jag önskar att hon ville sova bredvid mig men hon sover så mycket bättre ensam.
Ingen Värmlands tripp inplanerad framöver?

2014-03-17 @ 10:14:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: