Hakuna Matata

2014-06-10
18:03:00

Tips /S
Sommar och sol, långa dagar, och dagar vid stranden!
Måste därför tipsa om min nya favoritmascara Clinique High Impact curling mascara. Den böjer verkligen fransarna vilket är perfekt med mig som har lite kortare fransar som knappt är synliga annars - men det jag gillar bäst är att den håller hela dagen utan att smula OCH att det är så lätt att tvätta bort den!! Lite varmt vatten så går det superenkelt att få bort vilket passar mig som inte har tålamod till att hålla på med rengöring och krämer varje kväll.
 
Tidigare har jag haft en annan clinique masacara som tvättas bort lika enkelt och som ska hålla 24h men den böjer inte fransarna. Den passade som vardagsmascara men på mina korta fransar så kändes den inte alls kul till fest.
 
Clinique High Impact curling mascara tror jag kostar runt 230kr i butik, men det var den helt klar värd :)
 
http://media.kicks.se/Image/Generate.ashx?uri=~%2FArchive%2FImages%2FProducts%2FManufacturers%2Fclinique%2F20714362591-1.jpg&size=12&type=0&interpolationType=0

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: