Hakuna Matata

2014-07-06
20:15:19

Let the countdown begin! /S
Imorgon börjar jag äntligen min sista arbetsvecka innan 4,5 veckas härlig semester!! Vi har fortfarande inte något bokat men det känns helt okej ändå, det får bli lite spontanresor av det istället. Nu verkar det väl kanske som att solen och värmen äntligen kommer efter två långa veckor med regn i mängder.
 
Helgen som gått har vi gjort väldigt lite men det har ändå varit en lång och härlig helg trots att jag jobbade sent i fredags. Väl hemma gjorde jag mig nämligen klar, släppte in mamma och pappa och vinkade hejdå till Selma tillsammans med T för att möta upp vänner på Cava 42 för mat och dryck på deras underbara innegård. Det blev tapasmat och vin och lite mera vin :p Lite för mycket av det goda, men å så mysigt och kul vi hade det. Selma tyckte nog inte att det var lika kul på lördagen då mamman och pappan var helt färdiga och turades om att ta hand om henne och att få vila på soffan/sängen.
Idag var vi piggare så det fick bli en tur till Ängebäck för att plocka jordgubbar tillsammans med Selmas farmor och farfar. Vi lyckades plocka två 10L-hinkar fulla så nu har vi burkar och påsar i vår nya frys så att Selma kan fortsätta njuta av sina favoritbär när höst och vinter kommer :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: