Hakuna Matata

2014-01-02
19:29:44

Trampa vatten /S
Idag körde jag mitt första pass! Jag släpade med syster och mor på ett prova-på-pass med Gymstick vattengympa och precis som jag misstänkte så passade det mig superbra!! För mage, axlar och armar var det ett riktigt tufft pass medan det inte var riktigt lika tufft för benen. Men det kanske berodde på att jag inte riktigt kunde med tekniken i stegen för att få maximalt motstånd. Hur som helst var det kul och det kommer definitivt att bli ett sådant pass då och då som variation till den andra träningen.
På det här passet användes förutom vattenmotståndet, också stänger med gummiband i varje ände och vanliga gummiband.
 
Jag trivs verkligen i vatten och även om det var sjukt jobbigt bitvis så tycker jag att det var lite lättare att pressa sig då det ljummna vattnet även funkade lite avkylande. Nu känner jag mig ännu mer pepp på att komma igång, så himla skönt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: